Blackout у Радужному. Чому мешканці будинків №1-11 та №25-27 були вимушені чекали світло до ранку?!
23 листопада майже половина м. Одеса та передмістя залишилися без світла через масштабну аварію на підстанції компанії “ДТЕК Одеські електромережі”.
Вже о 23 годині того ж дня “ДТЕК” повідомило, що наслідки аварії ліквідовані, і світло з’явилося у знеструмлених мікрорайонах.
І насправді, в будинках №12-19 світло з’явилося одразу, чого не можна сказати про будинки №1-11 та №25-27.
Мешканці безрезультативно намагалися зв’язатися із диспетчерською службою та черговим енергетиком, який мав би бути на робочому місці та вирішувати аварійні проблеми, відповідно до умов договору споживачів та ТОВ “Житлово-комунальний сервіс”. Однак, жителі вищезгаданих будинків були вимушені чекати вирішення проблеми аж до 7 ранку наступного дня.
Враховуючи численні скарги громадян та прохання з’ясувати ряд важливих питань щодо надання послуг обслуговуючою організацією ТОВ “Житлово-комунальний сервіс”, депутаткою Таїровської селищної ради Матюшенко Кристиною було направлене звернення на адресу даної організації. Зареєстроване від 27.11.2020 року.
Відповідь на депутатське звернення ми опублікуємо додатково.